Artykuł
Reprezentacja i reklama
Prowadzenie działalności gospodarczej nierozerwalnie wiąże się z prowadzeniem działań marketingowych, promocyjnych, które wpływają na efektywność podjętych inicjatyw gospodarczych. Rozwój firmy, wzrost sprzedaży są ściśle powiązane ze strategią marketingową przedsiębiorstwa. Elementem tej strategii jest również odpowiedni dobór środków reklamy, promocji, a także reprezentacji. Każdy przedsiębiorca, bez względu na wielkość i zakres prowadzonej działalności gospodarczej, korzysta z tych środków marketingowych. Każdy rzecz jasna układa tę strategię odpowiednio do swoich potrzeb. Dla przedsiębiorcy prowadzącego sklep środkiem promocji będą ogłoszenia w witrynie sklepu o przecenie wybranych artykułów, dla producenta wprowadzającego nowy model samochodu będzie to globalna kampania reklamowa, która wykorzystuje różnorodne środki promocji. Wydatki poczynione na reprezentację i reklamę stwarzają dla podatników prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą liczne problemy zarówno w zakresie podatku dochodowego, jak i w zakresie podatku od towarów i usług. W obowiązującym stanie prawnym szczególnie unormowania dotyczące podatku od towarów i usług rodzą wiele wątpliwości. Jednak nie oznacza to, że podatek dochodowy jest wolny od problemów dotyczących kosztów reprezentacji i reklamy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right