Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-06-20

Wydatki na rzecz osób pośredniczących w sprzedaży

Czy wydatki na promocję skierowaną do osób pośredniczących w sprzedaży należy traktować jako koszty reklamy? Czy wydatki na szkolenie pracowników kontrahenta mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?

Sebastian Zagórski
Dążąc do zwiększenia przychodów ze sprzedaży, przedsiębiorstwa stosują różne akcje promocyjne. Nie wszystkie one adresowane są bezpośrednio do ostatecznych odbiorców. Często firmy organizują akcje promocyjne skierowane do pracowników firm handlowych zajmujących się sprzedażą ich wyrobów. W związku z takimi działaniami mogą pojawić się wątpliwości dotyczące podatkowego charakteru wydatków związanych z takimi akcjami.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00