comment
Artykuł
Data publikacji: 2005-06-20
Wydatki na rzecz osób pośredniczących w sprzedaży
Czy wydatki na promocję skierowaną do osób pośredniczących w sprzedaży należy traktować jako koszty reklamy? Czy wydatki na szkolenie pracowników kontrahenta mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?
Sebastian Zagórski
Dążąc do zwiększenia przychodów ze sprzedaży, przedsiębiorstwa stosują różne akcje promocyjne. Nie wszystkie one adresowane są bezpośrednio do ostatecznych odbiorców. Często firmy organizują akcje promocyjne skierowane do pracowników firm handlowych zajmujących się sprzedażą ich wyrobów. W związku z takimi działaniami mogą pojawić się wątpliwości dotyczące podatkowego charakteru wydatków związanych z takimi akcjami.
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Szkolenie
Książka