comment
Porada
Data publikacji: 2005-05-16
Usunięcie z akt pracowniczych odpisu zawiadomienia o ukaraniu pracownika
W kwietniu 2003 r. zostałem ukarany przez pracodawcę karą upomnienia. Z tego, co mi wiadomo, pomimo upływu prawie dwóch lat dokumenty związane z nałożeniem kary ciągle znajdują się w moich aktach osobowych. Niedawno w firmie zaczęły się zwolnienia i obawiam się, żeby nałożona kiedyś kara upomnienia nie została wykorzystana jako jeden z powodów wypowiedzenia umowy o pracę. Czy przepisy określają, jak długo pracodawca powinien przechowywać dokumentację związaną z ukaraniem pracownika? Czy pracownik może doprowadzić do usunięcia tych dokumentów z akt osobowych?
Pozostało 82% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right