comment
Artykuł
Data publikacji: 2005-04-04
Rozmowy telefoniczne - ewidencja księgowa
Czy koszty rozmów prywatnych pokrytych przez firmę można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu? Jak ująć w księgach rachunkowych obciążenie pracowników kosztami rozmów prywatnych?
Andrzej Bryłowski
Świadczenia dodatkowe są wyrazem dbałości firmy o swoich pracowników, przejawem szacunku i uznania dla pracowników. Chociaż telefon komórkowy nie jest już dzisiaj w zasadzie żadnym luksusem stanowiącym narzędzie pracy, to jednak możliwość prowadzenia prywatnych rozmów na koszt pracodawcy może być mocnym czynnikiem motywacyjnym. Telefony komórkowe dla wielu są niezbędne w pracy, ale często okazuje się, że pracownikom służą one również do celów prywatnych. Jednocześnie koszty rozmów telefonicznych stanowią istotny koszt w budżecie firmy.
Pozostało 84% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Szkolenie
Książka