Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-02-16

Promocja a reklama

W ramach promocji do zakupionego artykułu mamy zamiar dodawać nieodpłatnie inny produkt (którym również handlujemy). Będzie on wręczany klientowi w celu zachęcenia go do kupowania w przyszłości tego rodzaju towarów. Informacje o sprzedaży promocyjnej zostaną umieszczone na witrynie sklepu. Jak rozliczyć wydatki na taką sprzedaż? Czy znajdą tu zastosowanie ograniczenia dotyczące reklamy?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00