Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanychKomplet dokumentów dotyczący nadania uprawnień budowlanych powinien zawierać:
Wniosek o nadanie uprawnień budowlanych wraz z załącznikami:
- Odpis dyplomu magistra inżyniera/ inżyniera/ technika/ mistrza/ dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie nauczanym na poziomie technika
- Suplement do dyplomu ukończenia studiów wyższych/ wypis z przebiegu studiów potwierdzony przez kierownika podstawowej jednostki organizacyjnej uczelni
- Życiorys zawodowy
- Dowód (kserokopia) uiszczenia pierwszej raty opłaty za postępowanie kwalifikacyjne
- Formularz osobowy
- Odpis posiadanych uprawnień budowlanych (w przypadku posiadania wcześniej uzyskanych uprawnień budowlanych),
- Oświadczenie (§ 3 ust. 7 pkt 1 rozporządzenia)/ zaświadczenie (§ 4 rozporządzenia)/ książka praktyki zawodowej/ dokument potwierdzający odbycie praktyki zawodowej
- Dokument potwierdzający zatrudnienie kandydata w okresie odbywania praktyki zawodowej,
- Uprawnienia budowlane osób kierujących praktyką zawodową,
- Zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób kierujących praktyką zawodową z całego okresu odbywania praktyki (dotyczy praktyki odbytej po 1 stycznia 2003r.)
- Oświadczenie o zgodności z prawdą złożonych dokumentów.
- Wykaz prac projektowych wykonanych w ramach odbytej praktyki zawodowej