Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2024-09-19

Oczerniany w internecie pracodawca może się domagać przeprosin oraz zadośćuczynienia lub odszkodowania

Prowadzę w małej miejscowości salon fryzjerski, w którym zatrudniam kilku pracowników. Ostatnio umowa, którą zawarłam z jedną z pracownic, rozwiązała się z upływem czasu, na jaki została zawarta. Jej dalsze zatrudnianie było dla mnie nieopłacalne z uwagi na zbyt małą liczbę klientów. Niestety, była pracownica rozpowszechnia w mediach społecznościowych nieprawdziwe informacje, że zwalniam pracowników bez powodu, nie wypłacam wynagrodzenia. Żadna z tych informacji nie jest prawdziwa, a już widzę, że wpływają one na liczbę klientów i atmosferę w zespole. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00