Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 08-09-2024
Porada aktualna na dzień 08-09-2024
Data publikacji: 2024-09-03

Czy zmiana godzin pracy pracowników wymaga zmiany w regulaminie

PROBLEM

Manager działu zgłasza, że w kolejnych tygodniach może zaistnieć potrzeba aby pracownicy z jego działu (jeden lub kilku) zamiast pracować w godzinach 9-17 według podstawowego czasu pracy obowiązującego w naszej firmie pracowali w godzinach 3:00-11:00. Byłoby to wciąż 8h ale w innych godzinach. Czy taka zmiana wymagałaby zmiany w regulaminie?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00