Interpretacja
Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 10 lipca 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-2.440.216.2024.1.EZ
WIS USŁUGA – wymiana uszkodzonego wodomierza głównego realizowana na rzecz odbiorcy, mającego podpisaną umowę z Wnioskodawcą o zaopatrzenie w wodę
Na podstawie art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r., poz. 361), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia 8 maja 2024 r. (data wpływu 8 maja 2024 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.
Przedmiot wniosku: usługa – wymiana uszkodzonego wodomierza głównego realizowana na rzecz odbiorcy, mającego podpisaną umowę z Wnioskodawcą o zaopatrzenie w wodę
Opis usługi:
Przedmiotem wniosku jest usługa wymiany uszkodzonego wodomierza głównego z winy odbiorcy, będącego własnością Wnioskodawcy. Usługa realizowana jest na zlecenie odbiorcy. Nowy wodomierz montowany jest w miejsce wodomierza uszkodzonego. Celem wymiany uszkodzonego wodomierza jest przywrócenie możliwości prawidłowego odczytu wskazań wodomierza i właściwe rozliczanie Klienta za ilość zużytej wody. Powyższa usługa realizowana może być wyłącznie z odbiorcami mającymi podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę z Wnioskodawcą. Usługa obejmuje: przyjęcie zlecenia, dojazd do Klienta, zamknięcie zaworu wody, demontaż uszkodzonego wodomierza, montaż nowego wodomierza, otwarcie zaworu wody, sprawdzenie poprawności pracy wodomierza, założenie plomb na zestawie wodomierzowym, podpisanie przez odbiorcę protokołu wymiany wodomierza, wystawienie faktury VAT za wykonaną usługę.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right