Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 10 lipca 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-2.440.216.2024.1.EZ

WIS USŁUGA – wymiana uszkodzonego wodomierza głównego realizowana na rzecz odbiorcy, mającego podpisaną umowę z Wnioskodawcą o zaopatrzenie w wodę

Na podstawie art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r., poz. 361), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia 8 maja 2024 r. (data wpływu 8 maja 2024 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.

Przedmiot wniosku: usługa – wymiana uszkodzonego wodomierza głównego realizowana na rzecz odbiorcy, mającego podpisaną umowę z Wnioskodawcą o zaopatrzenie w wodę

Opis usługi:

Przedmiotem wniosku jest usługa wymiany uszkodzonego wodomierza głównego z winy odbiorcy, będącego własnością Wnioskodawcy. Usługa realizowana jest na zlecenie odbiorcy. Nowy wodomierz montowany jest w miejsce wodomierza uszkodzonego. Celem wymiany uszkodzonego wodomierza jest przywrócenie możliwości prawidłowego odczytu wskazań wodomierza i właściwe rozliczanie Klienta za ilość zużytej wody. Powyższa usługa realizowana może być wyłącznie z odbiorcami mającymi podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę z Wnioskodawcą. Usługa obejmuje: przyjęcie zlecenia, dojazd do Klienta, zamknięcie zaworu wody, demontaż uszkodzonego wodomierza, montaż nowego wodomierza, otwarcie zaworu wody, sprawdzenie poprawności pracy wodomierza, założenie plomb na zestawie wodomierzowym, podpisanie przez odbiorcę protokołu wymiany wodomierza, wystawienie faktury VAT za wykonaną usługę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00