Interpretacja
Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 28 lutego 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-1.440.508.2023.2.MK
WIS usługa – udział w warsztatach edukacyjno-umuzykalniających dla dzieci w wieku przedszkolnym i dzieci z klas 1 szkoły podstawowej.
Na podstawie art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r., poz. 1570, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku Pani (…) z dnia – brak daty sporządzenia wniosku (data wpływu 12 grudnia 2023 r.), uzupełnionego pismami z dnia 5 i 20 lutego 2024 r. (data wpływu 7 i 22 lutego 2024 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.
Przedmiot wniosku: usługa – udział w warsztatach edukacyjno-umuzykalniających dla dzieci w wieku przedszkolnym i dzieci z klas 1 szkoły podstawowej
Opis usługi:
Warsztaty edukacyjno-umuzykalniające są przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym i dla dzieci z klas 1 szkoły podstawowej. W warsztatach uczestniczy zazwyczaj od 15 do 50 dzieci (warsztaty są przeznaczone dla wszystkich dzieci) i trwają one około 35 minut. W celu wyświadczenia usługi Wnioskodawczyni uczy dzieci piosenek, pokazuje i uczy dzieci bardzo prostych układów tanecznych, uczy o najważniejszych kompozytorach oraz terminach i epokach muzycznych oraz zapoznaje dzieci z instrumentami muzycznymi i uczy grać na instrumentach perkusyjnych.
Ponadto Wnioskodawczyni sama gra na instrumentach, śpiewa, opowiada o muzyce, czasami w prowadzeniu warsztatów pomaga mąż Wnioskodawczyni, który również gra na instrumentach. Realizacja przedmiotowej usługi nie odbywa się na podstawie biletów wstępu, lecz stacjonarnie, na miejscu w danym przedszkolu lub szkole. Program warsztatów obejmuje wykonywanie przez Wnioskodawczynię utworów muzyki klasycznej, rozrywkowej, bajkowej, wykonywanie wspólnie z dziećmi piosenek, tańczenie prostych układów tanecznych z dziećmi, wspólne granie na instrumentach perkusyjnych, edukowanie dzieci w zakresie terminów muzycznych, epok muzycznych, znajomości kompozytorów, zadawanie im pytań
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right