Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

TEMATY:
TEMATY:

Wyrok WSA w Krakowie z dnia 29 lipca 2022 r., sygn. I SA/Kr 584/22

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia WSA Wiesław Kuśnierz Sędziowie WSA Inga Gołowska WSA Grzegorz Klimek (spr.) po rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym w trybie uproszczonym w dniu 29 lipca 2022 r. sprawy ze skargi A. A. na postanowienie Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z dnia 7 marca 2022 r. nr [...] w przedmiocie zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne I. uchyla zaskarżone postanowienie oraz poprzedzające je postanowienie Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z dnia 13 grudnia 2021 r. nr [...], II. zasądza od Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej na rzecz skarżącego kwotę 100 zł (sto złotych 00/100) tytułem zwrotu kosztów postępowania sądowego.

Uzasadnienie

1.1. W dniu 1 września 2021 r. do Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej (dalej również jako: Dyrektor, Organ) wpłynął wniosek A.A. (dalej również jako: Wnioskodawca, Strona, Skarżący) o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.

We wniosku Skarżący podał, że prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.

W 2021 roku rozpoczął, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, świadczenie usług, które w jego ocenie należy zakwalifikować jako związane z wydawaniem oprogramowania komputerowego on-line (PKWiU 58.29.40).

Szczegółowy zakres działalności określony w Umowie obejmuje świadczenie na rzecz kontrahenta usług polegających na stworzeniu procesów obsługi klienta i sprzedaży i wdrożeniu tych procesów w praktyce, raportowaniu kontrahentowi stanu realizacji planu sprzedażowego i standardów obsługi klienta, sprzedaży produktu istniejącymi kanałami oraz angażowanie się Wnioskodawcy w nowe obszary sprzedaży, kategoryzowanie i priorytetyzowanie potencjalnych klientów oraz budowanie z nimi relacji, stały kontakt z klientami i zleceniodawcą, rozwijanie programów partnerskich w porozumieniu z działem marketingu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00