Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Data publikacji: 2023-08-23

Jakie mogą być konsekwencje dla biura rachunkowego z powodu niewystawienia faktury klientowi

Biuro rachunkowe przed podpisaniem umowy poinformowało przyszłego klienta o wymaganych dokumentach do złożenia w urzędzie skarbowym w kontekście odzyskiwania podatku VAT. Dodatkowo złożono raport JPK_V7M z deklaracją zerową za dwa miesiące. Niemniej jednak finalnie umowa z klientem nie została zawarta, a faktura nie została wystawiona z powodu braku ustalonej ceny za wspomnianą czynność. Planowana jednorazowa opłata za tę usługę powinna była być uwzględniona w pierwszej fakturze za prowadzenie księgowości przez biuro. Jakie naruszenie popełniło biuro nie wystawiając faktury i jakie sankcje grożą za to przewinienie?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00