Interpretacja
Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 21 lipca 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-1.440.167.2023.3.SS
WIS świadczenie kompleksowe - pośrednictwo w rezerwacji przewozów taksówką świadczone na rzecz współpracowników – taksówkarzy prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą wraz z zapewnieniem całodobowej obsługi centrali telefonicznej; udostępnieniem aplikacji (…) umożliwiającej przyjmowanie i wykonywanie zleceń przewozu taksówką; umożliwieniem współpracownikom korzystania z obsługi centrali telefonicznej, sieci komputerowej oraz aplikacji (…) w celu wykonywania przez współpracowników usług przewozu taksówką; przyjmowaniem zleceń od klientów przez osoby obsługujące centralę telefoniczną; umożliwieniem korzystania z ustandaryzowanych zasad i wytycznych dotyczących świadczenia usług przewozu osób, opracowanych przez Wnioskodawcę oraz reklamą i promocją usług świadczonych przez współpracowników
Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 lit. a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2022 r., poz. 2651, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r., poz. 931, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku Pana (…) z dnia 14 kwietnia 2023 r. (data wpływu 14 kwietnia 2023 r.), uzupełnionego pismem z dnia 27 czerwca 2023 r. (data wpływu 27 czerwca 2023 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.
Przedmiot wniosku: usługa (świadczenie kompleksowe) – pośrednictwo w rezerwacji przewozów taksówką świadczone na rzecz współpracowników – taksówkarzy prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą wraz z zapewnieniem całodobowej obsługi centrali telefonicznej; udostępnieniem aplikacji (…) umożliwiającej przyjmowanie i wykonywanie zleceń przewozu taksówką; umożliwieniem współpracownikom korzystania z obsługi centrali telefonicznej, sieci komputerowej oraz aplikacji (…) w celu wykonywania przez współpracowników usług przewozu taksówką; przyjmowaniem zleceń od klientów przez osoby obsługujące centralę telefoniczną; umożliwieniem korzystania z ustandaryzowanych zasad i wytycznych dotyczących świadczenia usług przewozu osób, opracowanych przez Wnioskodawcę oraz reklamą i promocją usług świadczonych przez współpracowników
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right