Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 24-11-2024
Porada aktualna na dzień 24-11-2024
Data publikacji: 2023-07-13

Czy koszty zakwaterowania, wyżywienia i transportu pracowników oddelegowanych do pracy za granicę za marzec powinny być doliczone do listy płac za maj

PROBLEM

Pracownikom oddelegowanym do pracy do innego kraju na podstawie formularza A1 należy doliczyć do podstawy opodatkowania i składek ZUS m.in. zakwaterowanie, wyżywienie oraz transport. Faktura za te usługi przychodzi najczęściej 2 miesiące po dniu pobytu (faktura za marzec przyszła w maju). Czy w tym przypadku należy skorygować listy płac za marzec, zaliczki na podatek oraz deklaracje ZUS, czy można jednak te czynniki doliczyć do bieżącej listy płac za maj?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00