comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 22-11-2024
Porada
aktualna
na dzień 22-11-2024
Data publikacji: 2023-03-27
Czy pracodawca może określić w regulaminie pracy, że zarejestrowany czas przebywania pracownika na terenie zakładu pracy poza godzinami pracy nie stanowi czasu pracy
PROBLEM
Czy pracodawca może stosować karty/czytniki kart jako rejestrator czasu pracy i wprowadzić zapisy w wewnętrznych regulacjach precyzujące, że czas pracy rozpoczyna się/kończy zgodnie z grafikiem czasu pracy, oraz że przybycie do pracy wcześniej/zakończenie pracy później i odbicie karty (bez polecenia pracodawcy) nie stanowi pracy w nadgodzinach? Czy w przypadku, gdy pracownik się spóźni i nie odpracuje spóźnienia, pracodawca może wypłacić niższe wynagrodzenie na podstawie zarejestrowanego czasu pracy z czytników?
Pozostało 79% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka