Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20 grudnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-1.4012.535.2022.2.WK
Zwolnienie od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 27 ustawy, usług nauczania (korepetycje on-line).
Interpretacja indywidualna – stanowisko nieprawidłowe
Szanowna Pani,
stwierdzam, że Pani stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego oraz zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług – jest nieprawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
20 października 2022 r. wpłynął Pani wniosek z 13 października 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku kursów online z zakresu matematyki na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 27 ustawy. Uzupełniła go Pani – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 6 grudnia 2022 r. (wpływ 14 grudnia 2022 r.).
Treść wniosku jest następująca:
Opis stanu faktycznego oraz zdarzenia przyszłego
I.Dane techniczne
Na podstawie art. 14b ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm., dalej: „Ordynacja podatkowa”), (...) (dalej jako Wnioskodawczyni) zamieszkała przy (…), dla której właściwym Organem podatkowym jest Naczelnik Urzędu Skarbowego w (…), wnosi o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego.
Wnioskodawczyni prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą (...) (NIP: (…), REGON (…)) pod adresem: (…).
Zgodnie z obowiązkiem, wynikającym z art. 14b § 3 Ordynacji podatkowej, poniżej przedstawiony zostanie wyczerpujący opis zdarzenia przyszłego oraz pytanie interpretacyjne wraz ze stanowiskiem Wnioskodawczyni w sprawie oceny prawnej.
II.Charakterystyka działalności
Głównym przedmiotem działalności Wnioskodawczyni jest prowadzenie kursów online z zakresu matematyki. Zasadniczo w ramach kursu spotkania odbywają się synchronicznie, istnieje jednak możliwość uzyskania również nagrań z lekcji, ponadto na stronie internetowej w sprzedaży jest również e-book.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right