Interpretacja
Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 30 stycznia 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL1-1.440.210.2022.3.MJ
WIS usługa – zajęcia z robotyki dla dzieci
Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2022 r., poz. 2651, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r., poz. 931, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia 18 października 2022 r. (data wpływu 20 października 2022 r.), uzupełnionego pismem z dnia – brak daty sporządzenia pisma (data wpływu 2 stycznia 2023 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.
Przedmiot wniosku: usługa – zajęcia z robotyki dla dzieci
Opis usługi:
Zajęcia z robotyki to nowatorska forma edukacji dla dzieci – mają one na celu kreatywne wykorzystywanie możliwości, jakie dają nowoczesne technologie poprzez unikalne połączenie czujników, programowalnego kontrolera oraz klocków (…) - wszystko to pozwala na zaprojektowanie, zbudowanie i zaprogramowanie robota. Dzięki unikalnemu połączeniu wszystkich wymienionych części zestaw pozwala na realizację niezliczonej ilości pomysłów, podejmujących zagadnienia takie jak zasady fizyki i mechaniki, nauka o Ziemi i kosmosie oraz podstawy inżynierii. Wykorzystywany sprzęt podczas zajęć to: klocki (…), serwomotory, czujniki, programowalny kontroler. Zajęcia adresowane będą do określonej grupy dzieci, kryterium stanowić będzie wiek dziecka. Zajęcia świadczone będą w ramach pojedynczych spotkań.Zajęcia będą odpłatne, skalkulowane tak, aby przynajmniej w części pokrywały koszt organizowanych zajęć.Uczestnicy zajęć bawią się poprzez naukę, a jednocześnie uczą się konstruowania, programowania, kreatywnego i logicznego myślenia. Rolą instruktora będzie poprowadzenie zajęć w taki sposób, aby zaciekawić uczestniczące w zajęciach dzieci, a także zapewnienie indywidualnego podejścia oraz efektywnej nauki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right