Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 6 grudnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.447.2022.1.MR
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków poniesionych w związku z realizacją projektu.
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
17 października 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 11 października 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy braku możliwości odzyskania naliczonego podatku VAT w związku z realizacją inwestycji pn. „(…)”.
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Planowana inwestycja pn. „(…)”.
Inwestycja dofinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa (…) na lata 2014-2020. Oś priorytetowa „(…)”.
Priorytet inwestycyjny – (...)
Numer i nazwa działania: (…)
Numer i nazwa poddziałania: (…). Projekt wpisuje się w cele (…) 2014-2020 w Oś Priorytet. (...).
Planowana inwestycja realizowana będzie w obrębie (…). Projekt dotyczy zakupu wyposażenia dla szkół podstawowych, znajdujących się na terenie Gminy (…).
W zakres projektu wchodzą środki trwałe, wartości niematerialne i prawne (zakup nowoczesnego sprzętu i materiałów dydaktycznych), studium wykonalności, promocja projektu. Zakupiony sprzęt i materiały dydaktyczne pozwolą na stworzenie nowoczesnych pracowni i wdrożenie istniejących rozwiązań umożliwiających zastosowanie nowych metod nauczania nastawionych na eksperyment, doświadczenie oraz kształtowanie właściwych postaw. Wsparcie dotyczy: edukacji wczesnoszkolnej, pracowni polonistycznej, językowej, matematycznej, fizycznej, chemicznej, geograficznej, informatycznej, sali logopedycznej, sali rewalidacyjnej, świetlicy, biblioteki (…) oraz pracowni polonistycznej, językowej, matematycznej, przyrodniczej, informatycznej, świetlicy, edukacji wczesnoszkolnej (…). Pracownie wyposażone w wysokiej jakości sprzęty i oprogramowanie, technologie informacyjno-komunikacyjne, przyczynią się do poprawy warunków edukacji ogólnokształcącej i poprawy jakości nauczania w zakresie kompetencji: porozumiewania się w języku ojczystym, językach obcych, matematycznych i naukowo technicznych, informatycznych i umiejętności w zakresie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, społecznych i obywatelskich oraz w zakresie świadomości i ekspresji kulturowej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right