Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21 września 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.518.2022.1.GG
Obowiązki płatnika w związku z akcją rabatową .
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.
Zakres wniosku
1 lipca 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 30 czerwca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z uczestnictwem w akcji rabatowej klientów Spółki.
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Spółka (zwana również jako: „Wnioskodawca”) jest czynnym, zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie:
1)Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia PKD 46.42.Z; (działalność podstawowa);
2)Handel hurtowy, z wyłączeniem handlu pojazdami samochodowymi PKD 46;
3)Handel detaliczny, z wyłączeniem handlu detalicznego pojazdami samochodowymi PKD 47;
4)Transport drogowy towarów oraz działalność usługowa związana z przeprowadzkami PKD 49.4;
5)Magazynowanie i przechowywanie towarów PKD 52.1;
6)Działalność usługowa wspomagająca transport PKD 52.2;
7)Działalność związana z oprogramowaniem i doradztwem w zakresie informatyki oraz działalność powiązana PKD 62;
8)Pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych PKD 64.9;
9)Reklama, badanie rynku i opinii publicznej PKD 73;
10)Uprawa zbóż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona, z wyłączeniem ryżu PKD 01.11.Z
Wspólnikami Spółki są jeden komplementariusz oraz jeden akcjonariusz.
W ramach prowadzonej działalności Wnioskodawca planuje zmodyfikować dotychczasową akcję promocyjną (program lojalnościowy ….). Celem akcji ma być promocja i reklama Wnioskodawcy przekładająca się na zwiększenie liczby transakcji sprzedaży i tym samym zwiększenie przychodów Wnioskodawcy, a także podnoszenie satysfakcji zakupowej Klienta jako element obsługi posprzedażowej. Uczestnicy akcji promocyjnych będą otrzymywać kupony rabatowe uprawniające do określonych kwotowo zniżek przy dokonaniu zakupu towarów za pośrednictwem Platformy
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right