Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Data publikacji: 2022-09-12

We wrześniu 2022 r. otrzymaliśmy duplikat faktury dotyczącej kosztów związanych z utrzymaniem biura w 2021 r. Koszt ten nie został ujęty w księgach rachunkowych ani podatkowo w 2021 r. Sprawozdanie za 2021 r. zostało już dawno zatwierdzone. Jak ująć w księgach rachunkowych i rozliczyć podatkowo ten duplikat? Co z VAT?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00