Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 23-07-2024
Porada aktualna na dzień 23-07-2024
Data publikacji: 2024-07-03

Czy podpisanie sprawozdania finansowego jest ostatecznym potwierdzeniem jego rzetelności

PROBLEM

Spółka z o.o. w likwidacji zatwierdziła roczne sprawozdanie finansowe za 2023 rok (bilans, RZiS itd). W kilka miesięcy po zatwierdzeniu, likwidator poinformował osobę, która sporządziła sprawozdanie, że jednak pewne koszty ujęte w zatwierdzonym sprawozdaniu nie zostały zaakceptowane przez niego. Wiedzę o tych kosztach likwidator posiadł w chwili, gdy sprawozdanie nie było jeszcze zatwierdzone. Mimo to podpisał sprawozdanie, a zgromadzenie wspólników podjęło uchwałę o zatwierdzeniu. Czy w opisanej sytuacji należy przyjąć, iż likwidator zatwierdził ostatecznie te negowane koszty, skoro, mimo swej wiedzy o nich, podpisał sprawozdanie?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00