Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 5 września 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.462.2022.3.AK
Uznanie, czy w związku ze świadczeniem usług kształcenia w zakresie pozalekcyjnych zajęć z matematyki, po przekroczeniu kwoty 200 000 zł jest Pani zobowiązana do rejestracji dla potrzeb podatku od towarów i usług.
Interpretacja indywidualna
– stanowisko nieprawidłowe
Szanowna Pani,
stwierdzam, że Pani stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług, jest nieprawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
14 czerwca 2022 r. wpłynął Pani wniosek, który dotyczy podatku od towarów i usług w zakresie uznania, czy w związku ze świadczeniem usług kształcenia w zakresie pozalekcyjnych zajęć z matematyki, po przekroczeniu kwoty 200 000 zł jest Pani zobowiązana do rejestracji dla potrzeb podatku od towarów i usług.
Uzupełniła go Pani – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 19 lipca 2022 r. (wg daty wpływu) oraz pismem z 1 sierpnia 2022 r. (wg daty wpływu).
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Nazwa firmy: …
Data rozpoczęcia działalności.....2019 r.
PKD: 85.59.B - Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane.
85.60.Z. - Działalność wspomagająca edukację.
Pani firma prowadzi …. Studio działa jako franczyza grupy edukacyjnej ... Prowadzi Pani zajęcia z edukacji matematycznej dla dzieci i młodzieży. Są to zajęcia pozalekcyjne, w grupach od 4 do 8 osób.
Od 2006 r. jest Pani nauczycielem matematyki (dyplom w załączeniu). Pracowała Pani na różnych poziomach edukacyjnych, co dało Pani wiedzę i umiejętności do prowadzenia prywatnej szkoły matematyki. W .. prowadzi Pani zajęcia osobiście oraz zatrudnia Pani nauczycielki na umowę zlecania, które pomagają Pani w prowadzeniu tych zajęć.
Dodatkowo wykonuje Pani usługi dla wydawnictw ... oraz dla ... s.c., tworząc dla nich treści matematyczne oraz pracując jako lider merytoryczny.
Pracę tę wykonuje Pani osobiście.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right