Interpretacja
Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 26 lipca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL1-2.440.73.2022.4.JN
WIS usługa – pośrednictwo w sprzedaży sprzętu komputerowego
Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową, i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r., poz. 931, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia – brak daty sporządzenia (data wpływu 15 marca 2022 r.), uzupełnionego pismem z dnia 15 marca 2022 r. (data wpływu 15 marca 2022 r.), pismem z dnia 1 czerwca 2022 r. (data wpływu 1 czerwca 2022 r.), pismem z dnia 29 czerwca 2022 r. (data wpływu 29 czerwca 2022 r.), pismem z dnia – brak daty sporządzenia (data wpływu 20 lipca 2022 r.) oraz pismem z dnia 20 lipca 2022 r. (data wpływu 20 lipca 2022 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.
Przedmiot wniosku: usługa – pośrednictwo w sprzedaży sprzętu komputerowego
Opis usługi: usługa polega na doprowadzeniu do zawarcia umowy pomiędzy Nabywcą usługi a klientem finalnym na sprzęt komputerowy i dostarczenia w jednym miesiącu (...) komputerów dla klienta będącego (…). Celem nabywcy usługi świadczonej przez Wnioskodawcę jest osiągnięcie zysku ze sprzedaży sprzętu komputerowego. Wnioskodawca świadczy usługę na podstawie umowy o współpracy zawartej z Nabywcą. Usługa Wnioskodawcy na rzecz Nabywcy polega na nawiązaniu kontaktu z klientem, który jest zainteresowany ofertą Nabywcy oraz wykonaniu niezbędnych czynności faktycznych, których skutkiem będzie zawarcie umowy pomiędzy Nabywcą a klientem: nawiązanie kontaktu z klientem końcowym; przedstawienie portfolio sprzętu i usług Nabywcy, przedstawienie referencji, certyfikacji; omówienie z klientem końcowym formy przyszłej współpracy oraz warunków i zasad, podpisanie umowy o współpracy, umowy o zachowaniu poufności; uczestnictwo w procesach zakupowych klienta końcowego (prezentacja zaproponowanego rozwiązania, przygotowanie oferty zawierającej specyfikacje, ilość, cenę, rodzaj gwarancji, sposób dostaw, warunki płatności, negocjacje cenowe, negocjacje dotyczące umowy); realizacja zamówienia (potwierdzenie zamówienia klientowi końcowemu, zamówienie sprzętu u dystrybutora lub producenta, obsługa procesu dostawy i fakturowania).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right