Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 7 lipca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.225.2022.4.EJ
Czy Spółka będzie miała prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków na Przeniesienie kontraktów w momencie ujęcia tych wydatków w księgach (zaksięgowania wydatku) w odniesieniu do części ceny odnoszącej się do przenoszonych umów.
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób prawnych jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
4 kwietnia 2022 r. za pośrednictwem operatora Poczty Polskiej wpłynął Państwa wniosek z 31 marca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej m.in. w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, który dotyczy ustalenia, czy Spółka będzie miała prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków na Przeniesienie kontraktów w momencie ujęcia tych wydatków w księgach (zaksięgowania wydatku) w odniesieniu do części ceny odnoszącej się do przenoszonych umów. Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 27 maja 2022 r. (data wpływu 30 maja 2022 r.). Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
A Sp. z o.o. (dalej: „Wnioskodawca”, „Spółka” lub „A”) jest polskim rezydentem podatkowym, podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych w Polsce od całości swoich dochodów, bez względu na miejsce ich osiągania. Spółka złożyła dokumenty o zarejestrowanie jej jako podatnika VAT czynnego, lecz na dzień złożenia wniosku nie została ona jeszcze zarejestrowana w takim charakterze.
Wnioskodawca jest spółką kapitałową należącą do międzynarodowej grupy kapitałowej B (dalej: „Grupa Kapitałowa”, „Grupa”), której spółką dominującą jest C S.A. lub „C”.
Główną działalnością Grupy Kapitałowej jest świadczenie usług retargetingu cyfrowego w oparciu o tzw. real-time bidding technology. W ramach swojej działalności Grupa Kapitałowa wypracowała szereg rozwiązań w postaci algorytmów i programów („software”) służących do rozwoju strategii marketingowej swoich klientów w Internecie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right