Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 27 czerwca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.187.2022.1.IZ

Zastosowania zwolnienia z podatku dla usługi najmu oraz skorygowania dokumentów rozliczeniowych JPK_V7.

Interpretacja indywidualna

– stanowisko prawidłowe

Szanowni Panowie,

stwierdzam, że stanowisko Panów w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.

Zakres wniosku wspólnego o wydanie interpretacji indywidualnej

30 marca 2022 r. wpłynął Panów wniosek wspólny o wydanie interpretacji indywidualnej, w zakresie zastosowania zwolnienia z podatku dla usługi najmu oraz skorygowania dokumentów rozliczeniowych JPK_V7.

Treść wniosku jest następująca:

Zainteresowani, którzy wystąpili z wnioskiem wspólnym

1)Zainteresowany będący stroną postępowania:

Pan Ł. K.

2)Zainteresowany niebędący stroną postępowania:

Pan R. K.

Opis stanu faktycznego

Wnioskodawca (Podatnik) prowadzi od 2 stycznia 2019 r. jednoosobową działalność gospodarczą. Jest zarejestrowany jako czynny podatnik VAT od 2 stycznia 2019 r. Stałym miejscem prowadzenia działalności gospodarczej jest (…), tj. adres tzw. wirtualnego biura, z którym Podatnik posiada podpisaną umowę. Przedmiotem działalności gospodarczej Podatnika jest:

PKD 62.01 Z - Działalność związana z oprogramowaniem oraz

PKD 74.20.Z - Działalność fotograficzna.

W ramach prowadzonej działalności Wnioskodawca świadczy usługi w zakresie manualnego testowania oprogramowania polegające w szczególności na:

sprawdzaniu nowych funkcjonalności, tworzonych przez programistów oraz wykonywaniu dokumentacji testowej;

tworzeniu, modyfikowaniu przypadków testowych oraz scenariuszy testowych;

raportowaniu znalezionych błędów oraz zgłaszaniu uwag;

przygotowaniu danych testowych;

sprawdzeniu funkcjonowania aplikacji po ich zmianie/aktualizacji, która jest wynikiem zgłoszenia błędu przez klienta zewnętrznego;

analizie logów aplikacji w celu znalezienia błędów w oprogramowaniu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00