Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 7 czerwca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-1.4011.259.2022.2.MAP

Określenie stawki ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.

Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe

Szanowny Panie,

stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

2 marca 2022 r. wpłynął Pana wniosek z 2 marca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy określenia stawki ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Uzupełnił go Pan – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 6 maja 2022 r. (wpływ 6 maja 2022 r.)

Treść wniosku jest następująca:

Opis stanu faktycznego

Prowadzi Pan jednoosobową działalność gospodarczą w zakresie usług informatycznych. Główny kod PKD to 62.01.Z - „działalność związana z oprogramowaniem”. Dochody za 2021 r. rozliczał Pan w formie podatku liniowego, ale przychody osiągnięte w 2022 r. rozlicza Pan w formie ryczałtu. Usługi świadczone przez Pana mieszczą się w grupowaniu PKWiU 62.02.30.0 - „usługi pomocy technicznej w zakresie technologii informatycznych i sprzętu komputerowego”. Zakres usług świadczonych dla zleceniodawcy w 2022 r. to „usługi informatyczne - pomoc techniczna oraz testowanie oprogramowania”.

Zakres obowiązków to:

-udzielanie pomocy w uruchamianiu i usuwaniu usterek w oprogramowaniu,

-usługi zastępowania nowszą wersją oprogramowania,

-udzielanie pomocy w użytkowaniu i usuwaniu usterek, włączając testowanie oprogramowania ,

-udzielanie pomocy technicznej w przenoszeniu systemu komputerowego na nowe miejsce,

-udzielanie pomocy w użytkowaniu i usuwaniu usterek dla kombinacji sprzętu komputerowego i oprogramowania,

-udzielanie pomocy technicznej w celu rozwiązania problemów związanych zużytkowaniem systemu komputerowego, tj. usługi w zakresie kontroli lub oceny działania, włączając usługi w zakresie kontroli, oceny i dokumentowania serwera, sieci lub technologii dla elementów, wydajności lub bezpieczeństwa.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00