Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 1 czerwca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.188.2022.1.MPA

Brak prawa do odliczenia podatku VAT w całości lub w części związku z realizacją Inwestycji.

 Interpretacja indywidualna

– stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

22 kwietnia 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 14 kwietnia 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy braku prawa do odliczenia podatku VAT w całości lub w części w związku z realizacją Projektu (Inwestycji) pn.: „ (...)”.

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Gmina (…) (dalej: „Gmina” lub „Wnioskodawca”) realizuje Inwestycję pn. „(…)”, w ramach poddziałania 19.2 „(…)”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014—2020.

Projektowana droga wewnętrzna posiadać będzie jezdnię dwupasową o szerokości 5m, przebiegając na długości 71,70 m odcinkiem prostym. Połączenie krawędzi jezdni istniejącej drogi wewnętrznej z projektowaną, zapewniać będą łuki kołowe o promieniach 4 i 7m. Połączenie projektowanej drogi z (…) zapewnione zostało poprzez projektowany zjazd publiczny o szerokości 5m, którego krawędzie połączono z krawędziami drogi publicznej za pomocą łuków kołowych o promieniach równych 6m.

Dodatkowym elementem zagospodarowania będzie, poprowadzony bezpośredni, z projektowanej drogi wewnętrznej, dojazd, na teren liceum o szerokości jezdni wynoszącej 5m i długości 5m. Wysokościowo projektowana droga dowiązana zostanie do nawierzchni dróg, z którymi się łączy. Pochylenie podłużne drogi wewnętrznej wynosić będzie 0,75%, a w obrębie zjazdu 5%. Załamanie pochyleń podłużnych wyokrąglone zostanie łukiem pionowym o promieniu 500m. Tak ukształtowana niweleta drogi wewnętrznej wyniesiona zostanie ponad teren istniejący na wysokość od kilkunastu do około 0,5m. Powstały skarpom nasypów nadane zostaną pochylenia 1:1,5. Jezdni projektowanej drogi nadane zostanie 2% pochylenie poprzeczne.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00