Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 1 czerwca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.188.2022.1.MPA
Brak prawa do odliczenia podatku VAT w całości lub w części związku z realizacją Inwestycji.
Interpretacja indywidualna
– stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
22 kwietnia 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 14 kwietnia 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy braku prawa do odliczenia podatku VAT w całości lub w części w związku z realizacją Projektu (Inwestycji) pn.: „ (...)”.
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Gmina (…) (dalej: „Gmina” lub „Wnioskodawca”) realizuje Inwestycję pn. „(…)”, w ramach poddziałania 19.2 „(…)”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014—2020.
Projektowana droga wewnętrzna posiadać będzie jezdnię dwupasową o szerokości 5m, przebiegając na długości 71,70 m odcinkiem prostym. Połączenie krawędzi jezdni istniejącej drogi wewnętrznej z projektowaną, zapewniać będą łuki kołowe o promieniach 4 i 7m. Połączenie projektowanej drogi z (…) zapewnione zostało poprzez projektowany zjazd publiczny o szerokości 5m, którego krawędzie połączono z krawędziami drogi publicznej za pomocą łuków kołowych o promieniach równych 6m.
Dodatkowym elementem zagospodarowania będzie, poprowadzony bezpośredni, z projektowanej drogi wewnętrznej, dojazd, na teren liceum o szerokości jezdni wynoszącej 5m i długości 5m. Wysokościowo projektowana droga dowiązana zostanie do nawierzchni dróg, z którymi się łączy. Pochylenie podłużne drogi wewnętrznej wynosić będzie 0,75%, a w obrębie zjazdu 5%. Załamanie pochyleń podłużnych wyokrąglone zostanie łukiem pionowym o promieniu 500m. Tak ukształtowana niweleta drogi wewnętrznej wyniesiona zostanie ponad teren istniejący na wysokość od kilkunastu do około 0,5m. Powstały skarpom nasypów nadane zostaną pochylenia 1:1,5. Jezdni projektowanej drogi nadane zostanie 2% pochylenie poprzeczne.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right