Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 10 maja 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.168.2021.1.JM

Brak prawa do odliczenia podatku.

Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

4 kwietnia 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 1 kwietnia 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy braku prawa do odliczenia podatku w związku z realizacją projektu polegającego na utworzeniu punktu dydaktycznego w Szkole Podstawowej w ramach konkursu pn. : „”. Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Gmina jest zarejestrowana na potrzeby podatku od towarów i usług (dalej: VAT) jako podatnik VAT czynny. Gmina jako organ prowadzący dla Szkoły Podstawowej przystąpi do konkursu ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na dotacje z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. „”. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych projektów dotyczących polepszenia warunków nauczania poprzez utworzenie kreatywnych i pomysłowych nowych pracowni edukacyjnych w szkołach i ich wsparcie finansowe w formie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

W ramach projektu zostaną zakupione nowoczesne pomoce dydaktyczne dotyczące edukacji przyrodniczej, w tym również ekologicznej. Dzięki nim uczniowie będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę o otaczającej ich przyrodzie i zjawiskach w niej zachodzących, jak również utrwalać dobre nawyki proekologiczne. Zestawy naukowo-badawcze podniosą prestiż zajęć lekcyjnych, które staną się ciekawsze dla uczniów, a nauczyciele będą mogli korzystać z pomocy dydaktycznych i materiałów ułatwiających prowadzenie zajęć zgodnie z podstawą programową. Zestawy naukowo-poznawcze zostały dobrane w taki sposób, by uczniowie mieli okazję odkryć niezwykłe możliwości źródeł energii odnawialnej: wiatru, wody i słońca. Zapoznają się również z procesem filtracji wody. Dzięki mobilnej szklarni wyhodują różnego rodzaju rośliny, będą o nie dbać, obserwować jak rosną. To pozwoli uczniom na bliższe poznanie naturalnych procesów oraz edukację w zakresie zrównoważonego i ekologicznego myślenia.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00