Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 5 maja 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDWT.4011.319.2022.2.RS
Możliwość opodatkowania uzyskiwanych przychodów z tytułu świadczonych usług pośrednictwa w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%.
Interpretacja indywidualna
– stanowisko prawidłowe
Szanowny Panie,
stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w zryczałtowanym podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
30 marca 2022 r. wpłynął Pana wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczący zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w zakresie możliwości opodatkowania uzyskiwanych przychodów z tytułu świadczonych usług w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%. Wniosek został uzupełniony w dniu 22 kwietnia 2022 r. (data wpływu).
Treść wniosku jest następująca:
Opis stanu faktycznego
Prowadzi Pan jednoosobową pozarolniczą działalność gospodarczą. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej osiąga Pan przychody z tytułu świadczenia usług szczegółowo scharakteryzowanych poniżej. Jest Pan stroną umowy odpłatnego świadczenia usług związanych z reprezentowaniem interesów handlowych na rzecz zleceniodawcy będącego spółką kapitałową („Zleceniodawca”), który prowadzi działalność gospodarczą związaną z organizacją (…) oraz z pozyskiwaniem baz danych na potrzeby reklamowe. Umowa ta jest umową nienazwaną, do której należy odpowiednio stosować przepisy o umowie zlecenie zgodnie z art. 750 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2020.1740). Zakres świadczonych przez Pana usług obejmuje dokonywanie następujących czynności:
a)opracowywanie ogólnej polityki sprzedażowej Zleceniodawcy, która wyznacza podstawowe cele Zleceniodawcy w zakresie sprzedaży usług;
b)przeprowadzanie profesjonalnych analiz i rekomendacji dla Zleceniodawcy w celu opracowania zindywidualizowanej strategii sprzedaży usług, oraz określenie na jej podstawie zakładanych wielkości planowanej sprzedaży Zleceniodawcy w danym okresie;
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right