Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 26 kwietnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.90.2022.2.NK

Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków ponoszonych w ramach realizacji zadania.

Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

10 marca 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 7 marca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy braku prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków ponoszonych w ramach realizacji zadania pn. „(…)”. Uzupełnili go Państwo pismem z 30 marca 2022 r. (wpływ 30 marca 2022 r.) oraz – w odpowiedzi na wezwanie  – pismem z 7 kwietnia 2022 r. (wpływ 7 kwietnia 2022 r.).

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Miasto X (dalej zwane Miastem lub Wnioskodawcą) jest zarejestrowanym i czynnym podatnikiem VAT, a od 1 stycznia 2017 r. podjęło scentralizowane rozliczenie VAT wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi, w tym z Przedszkolem (…) w X (zwanym dalej: Przedszkolem).

Miasto, jako wnioskodawca, a Przedszkole, jako jednostka realizująca, przygotowują wniosek w ramach konkursu, na zadanie z zakresu edukacji ekologicznej, organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) w Y pn. „(...)”.

Celem ww. konkursu, jest wybór projektów do wsparcia finansowego w formie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Y, w ramach bloków tematycznych polegających na:

-zagospodarowaniu wybranego miejsca na terenie należącym do placówki w celu utworzenia punktu dydaktycznego na potrzeby prowadzenia zajęć terenowych z edukacji ekologicznej i przyrodniczej (blok l),

-polepszeniu warunków nauczania poprzez utworzenie kreatywnych i pomysłowych nowych pracowni edukacyjnych w szkołach. Pracownie te winny zostać wyremontowane, wyposażone w pomoce dydaktyczne, meble, a także sprzęt audiowizualny celem uatrakcyjnienia planowanych do realizacji zajęć (blok II).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00