Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 25 kwietnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-2.4012.198.2022.1.JS
Brak prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją zadania.
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
16 marca 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 7 marca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy braku prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją zadania pn. „Nasze Ekologiczne Pracownie” w Zespole Przedszkolnym w ... w Przedszkolu .... Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Gmina Miasto zamierza wystąpić z wnioskiem o udzielenie dofinansowania w formie dotacji złożonej w ramach konkursu pn. „Nasze Ekologiczne Pracownie” ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ....
Jednym z wymaganych załączników do wniosku o udzielenie dofinansowania jest interpretacja indywidualna wydana przez właściwego Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsko - Białej w sprawie możliwości prawnego odzyskania podatku od towarów i usług, w związku z realizacją niniejszego zadania.
W ramach projektu pn. „Nasze Ekologiczne Pracownie” - zostanie utworzony punkt dydaktyczny na potrzeby prowadzenia zajęć terenowych z edukacji ekologicznej i przyrodniczej, który zostanie utworzony w Zespole Przedszkolnym w .... Zapewni on dzieciom możliwość obcowania z przyrodą w ciągu całego roku oraz stworzy warunki sprzyjające zaspokajaniu ciekawości dziecka otaczającym je światem. W ramach projektu zostanie utworzony ogródek, który będzie pełnił funkcję rekreacyjną i edukacyjną. Powstanie „Zielony labirynt”, który będzie dopełnieniem istniejącego już placu zabaw. W ogrodzie znajdzie się altana dydaktyczna, tablice informacyjne o roślinach i zwierzętach, stacja meteorologiczna, domki dla owadów i budki dla ptaków oraz elementy małej architektury. Dzieci korzystające z ogrodu będą poddawane zewsząd bodźcom zmysłowym poprzez stworzenie ścieżki sensorycznej oraz nasadzenia różnorodnych roślin: traw, ziół, warzyw i kwiatów. Ogródek będzie miejscem integrującym środowisko przedszkolne poprzez prace pielęgnacyjne i porządkowe.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right