Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

TEMATY:
TEMATY:

Interpretacja indywidualna z dnia 19 kwietnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-1.4011.41.2022.2.ISL

Możliwość rozliczania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych świadczonych usług według stawki 8,5%.

Szanowny Panie,

stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

10 stycznia 2022 r. wpłynął Pana wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy możliwości rozliczania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych świadczonych usług według stawki 8,5%. Uzupełnił go Pan – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 15 marca 2022 r. (wpływ 15 marca 2022 r.).

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Wnioskodawca ma zamiar rozpocząć prowadzenie działalności usługowej polegającej na obsłudze administracyjnej biur przyszłych kontrahentów świadczących usługi w zakresie doradztwa środowiskowego oraz zajmuje się realizacją szkoleń BHP. W tym celu ma zamiar zaktualizować swój wpis do CEIDG o PKD (82.11.Z, 82.19.Z) oraz posiada wpis w zakresie (85.59.B).

W ramach świadczonych usług Wnioskodawca oferować będzie prace:

1)obsługi skrzynki mailowej kontrahenta - obsługa wiadomości przychodzących, i wychodzących;

2)przygotowywanie ofert dla klientów kontrahenta;

3)prace polegające na zbieraniu danych, zasobów i informacji potrzebnych do wykonywania usług przez kontrahenta;

4)archiwizacja dokumentów;

5)korespondencja z urzędami w sprawach związanych z prowadzonymi przez kontrahenta na rzecz jego klientów procedurami urzędowymi;

6)kontrolowanie terminów przekazywania danych przez klientów kontrahenta w celu umożliwienia mu rzetelnego świadczenia wykonywanych przez niego usług;

7)wypełnianie sprawozdań i raportów środowiskowych na rzecz klientów kontrahenta na jego zlecenie;

8)przygotowanie i kompletowanie treści wniosków służących do prowadzenia przez kontrahenta procedur urzędowych (o wydanie pozwoleń, zezwoleń, decyzji, zgłoszeń);

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00