Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14 kwietnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.622.2021.2.MK
w zakresie ustalenia skutków podatkowych związanych z audytem produkcyjnym tramwajów
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób prawnych jest nieprawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
28 grudnia 2021 r. za pośrednictwem platformy epuap wpłynął Państwa wniosek z tego samego dnia o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczący podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia skutków podatkowych związanych z audytem produkcyjnym tramwajów.
Wniosek nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z 21 marca 2022 r. Znak: 0111-KDIB2-1.4010.622.2021.1.MK wezwano do jego uzupełnienia, co też nastąpiło 7 kwietnia 2022 r.
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
I.Wnioskodawca (dalej: „X”, „Wnioskodawca”) posiada siedzibę oraz miejsce zarządu na terytorium Polski oraz jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług („podatek VAT”) w Polsce. Wnioskodawca podlega tzw. nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w podatku dochodowym od osób prawnych. Wnioskodawca prowadzi działalność w zakresie lokalnego transportu zbiorowego tramwajowego na terenie miasta na trasach i liniach według rozkładów (…), w której wykorzystuje tabor tramwajowy oraz infrastrukturę torowo-sieciową.
Dodatkowym przedmiotem działalności jest świadczenie usług reklamy na zewnątrz i wewnątrz tramwajów, ochrona osób i mienia, wynajmy tramwajów historycznych i współczesnych, wynajmy pomieszczeń.
Wykonywanie przez Wnioskodawcę publicznych przewozów pasażerskich tramwajami w mieście na trasach i liniach według rozkładów (…) odbywa się na podstawie umowy (…)(„Umowa wykonawcza”). Postanowienia Umowy wykonawczej są zgodne z Rozporządzeniem (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącym usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającym Rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right