Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 17 marca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.1105.2021.2.MS

Obowiązki płatnika związane z organizacją akcji promocyjnych.

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest nieprawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

6 grudnia 2021 r. wpłynął Państwa wniosek z 6 grudnia 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy obowiązków płatnika związanych z organizacją akcji promocyjnych. Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 11 marca 2022 r. (wpływ 11 marca 2022 r.). Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Wnioskodawca (dalej również: „Spółka”), jest spółką kapitałową i posiada status czynnego podatnika podatku od towarów i usług. Przeważającym rodzajem działalności Wnioskodawcy jest PKD 73.11.Z - działalność agencji reklamowych. Wnioskodawca zajmuje się m.in. podejmowaniem działań w obszarze marketingu (…) na zlecenie i koszt przedsiębiorców (dalej „zleceniodawcy”). Szczególnie w obliczu pandemii wprowadzone rozwiązania i wykorzystywane przez Wnioskodawcę narzędzia marketingu zintegrowanego umożliwiają budowanie marek zleceniodawców oraz pozwalają skutecznie dotrzeć zleceniodawcom do odbiorców ich produktów, tj. osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej (dalej: „konsumentów”).

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka zamierza zawierać ze zleceniodawcami umowy na przeprowadzenie i zrealizowanie za wynagrodzeniem akcji promocyjnych, których adresatami (uczestnikami) będą konsumenci zgodnie z następującym modelem:

-Spółka będzie występowała w roli oficjalnego organizatora akcji promocyjnej, przyrzekającego nagrody oraz faktycznie wydającego nagrody,

-zaś zleceniodawca będzie zlecającym przeprowadzenie i zrealizowanie akcji promocyjnej Spółce oraz fundatorem nagród.

Wśród akcji promocyjnych organizowanych przez Spółkę będą znajdowały się akcje, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00