Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10 marca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.1234.2021.2.MZ
Wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej możliwości opodatkowania uzyskiwanych przychodów z tytułu świadczonych usług według stawki 8,5%
Szanowna Pani,
stwierdzam, że Pani stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
28 grudnia 2021 r. wpłynął Pani wniosek z 28 grudnia 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w zakresie możliwości rozliczania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%.
Uzupełniła go Pani– w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 1 marca 2022 r. (wpływ 1 marca 2022 r.) oraz pismem z 8 marca 2022 r. (data wpływu 8 marca 2022 r.).
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Prowadzi Pani indywidualną działalność gospodarczą i jest opodatkowana podatkiem liniowym zgodnie z art.30c ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1128 z późn. zm.). Przedmiotem działalności jest przede wszystkim pozycjonowanie i projektowanie stron internetowych objęte kodem PKWiU 62.01.11 „Usługi związane z projektowaniem, programowaniem i rozwojem oprogramowania”.
Nie wykonuje Pani usług związanych z oprogramowaniem. Opis usługi pozycjonowania: W realizacji usługi pozycjonowania strony internetowej wykonuje się czynności analityczne sprawdzając słowa kluczowe tzw. frazy, które będą najlepsze dla danej strony internetowej. Sprawdza się (analizuje) tzw. profil linkowy czyli jakie inne strony linkują, odsyłają do strony pozycjonowanej.
Analizuje się działania konkurencji - polegające na sprawdzaniu profilu linkowego stron konkurencji, zamieszczonych tekstów i wartości meta tags dla danych podstron. Analizuje się działania blogowe konkurencji oraz schemat nazw produktów i usług konkurencji. Następnie na podstawie przeprowadzanych analiz wprowadza się odpowiednie opisy - treści do pozycjonowanej strony internetowej za pomocą edytora i systemu CMS na którym zbudowana jest dana strona internetowa lub sklep internetowy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right