Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 28 lutego 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.28.2022.1.BM

w zakresie opodatkowania usług doradczych i usług pośrednictwa ryczałtem ewidencjonowanym

Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe

Szanowny Panie,

stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne dotyczące możliwości opodatkowania przychodów uzyskiwanych ze świadczenia usług sklasyfikowanych pod symbolem PKWiU 63.11.2 stawką 8,5% przychodów jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

12 stycznia 2022 r. wpłynął Pana wniosek z 12 stycznia 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy możliwości rozliczenia w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.

Treść wniosku jest następująca:

Opis stanu faktycznego

Począwszy od 2013 r. prowadzi Pan działalność gospodarczą działając jako afiliant w  internetowych programach partnerskich zewnętrznych usługodawców. W ramach swojej działalności gospodarczej świadczy Pan usługi polegające na udostępnianiu miejsca na  swoich stronach internetowych w celu umieszczania na nich treści marketingowych, co według PKWiU z 2015 r. objęte jest kodem 63.11.2 SPRZEDAŻ CZASU LUB MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W INTERNECIE. Udostępnia Pan miejsca na swoich stronach internetowych w celach reklamowych dla zewnętrznych dostawców różnego rodzaju usług internetowych. Głównie są to usługi hostingowe, usługi email marketingu, usługi marketing automation, usługi finansowe, usługi dostarczania wydawnictw elektronicznych (ebooki, audiobooki). Dostawcami tych usług są zarówno usługodawcy polscy jak i zagraniczni, i podobnie; ich odbiorcami są zarówno podmioty krajowe jak i zagraniczne. Pana działania nie mają charakteru kreatywnego i nie polegają na przeprowadzeniu kampanii marketingowej, czy nawet jej modyfikowaniu a mają jedynie charakter czysto techniczny i sprowadzają się do zamieszczenia w kodzie źródłowym strony internetowej linku kierującego do produktów zewnętrznych usługodawców.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00