Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16 lutego 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDWT.4011.28.2022.1.IK
Opodatkowanie przychodów uzyskiwanych ze świadczenia usług sklasyfikowanych wg PKWiU 63.11.20 8,5% stawką ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Interpretacja indywidualna
– stanowisko prawidłowe
Szanowny Panie,
stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w zryczałtowanym podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
21 stycznia 2022 r. wpłynął Pana wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczący zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w zakresie możliwości opodatkowania uzyskiwanych przychodów z tytułu świadczonych usług w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%. Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Prowadzi Pan firmę od 15 maja 2006 roku. Od początku działalności wybraną formą rozliczenia były zasady ogólne - podatek liniowy. Pana firma jest płatnikiem podatku od towarów i usług, sporządza i przechowuje rejestry VAT oraz sporządzane na ich podstawie Jednolite Pliki Kontrolne. Wybrana w 2022 roku forma opodatkowania to ryczałt.
W ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczy Pan usługi, które polegają na sprzedaży kontrahentowi (dalej zwanemu Partnerem) miejsca na domenach internetowych do wykorzystania ich do celów reklamowych. Usługa ta polega na tym, że Partner umieszcza na Pana stronie internetowej na zlecenie podmiotu trzeciego (Reklamodawcy) jego reklamy (bannery, inne materiały promujące) do witryn internetowych Reklamodawcy. Wszystkie niezbędne czynności technologiczne, czy związane z poszukiwaniem reklam należą do Partnera. Pana firma jedynie na początku współpracy wstawia na stronę internetową specjalny kod otrzymany od Partnera. Reklama jest pokazywana każdemu, kto odwiedzi stronę znajdującą się na domenie. Każdy odwiedzający stronę użytkownik może kliknąć w reklamą, po kliknięciu zostaje przeniesiony na stronę Reklamodawcy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right