Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 8 lutego 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.890.2021.2.MT
Przychody uzyskiwane przez Pana ze świadczenia usług prywatnego nauczania, sprzedaży kursów edukacyjnych online w czasie rzeczywistym oraz nagranych filmów edukacyjnych -filmy video, powinny być opodatkowane 8,5% stawką ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych wynikającą z art. 12 ust. 1 pkt 5 lit. c ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.
Interpretacja indywidualna
– stanowisko w części prawidłowe i w części nieprawidłowe
Szanowny Panie,
stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne jest nieprawidłowe w części dotyczącej ustalenia stawki ryczałtu dla przychodów ze świadczenia usług prywatnego nauczania (lekcje na godziny) wykonywanych przez Pana osobiście w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i prawidłowe w pozostałym zakresie.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
6 października 2021 r. wpłynął Pana wniosek z 28 września 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy ustalenia właściwej stawki ryczałtu z tytułu świadczonych usług w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Uzupełnił go Pan – w odpowiedzi na wezwania – pismem z 19 listopada 2021 r. (data wpływu 25 listopada 2021 r.) oraz pismem z 4 stycznia 2022 r. (data wpływu 10 stycznia 2022 r.)
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Jest Pan polskim rezydentem podatkowym, prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą w zakresie udzielania korepetycji online (lekcji na godziny) na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, PKD (85.59.B - pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane).
W zakresie formy opodatkowania prowadzonej działalności gospodarczej dokonał Pan wyboru ryczałtu ewidencjonowanego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right