Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 4 lutego 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.894.2021.2.OS
Prawo do odliczenia.
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w podatku od towarów i usług jest nieprawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
15 listopada 2021 r. wpłynął Państwa wniosek z 8 listopada 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy prawa do odliczenia podatku VAT w związku z inwestycją dotyczącą ścieżki edukacyjnej pn. „…”. Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismami z 31 stycznia 2022 r. (data wpływu) oraz z 31 stycznia 2022 r. (data wpływu 1 lutego 2022 r.).
Treść wniosku jest następująca:
Opis stanu faktycznego
Wnioskodawca – … (zwana dalej: „Wnioskodawca” lub „Spółka”) jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. Większościowy pakiet udziałów Spółki należy do Miasta ... Przedmiotem przeważającej działalności Spółki jest pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody dla ludności i innych odbiorców, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, prowadzenie działalności eksploatacyjnej i konserwacyjnej oraz remontowej urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, a także działalność inwestycyjna i rozwojowa. Poza działalnością podstawową Wnioskodawca realizuje – jako jednostka organizacyjna Miasta – zadania, takie jak: badania laboratoryjne wody, ścieków i osadów ściekowych: analizy fizyko-chemiczne, badania bakteriologiczne, badania parazytologiczne, budowa sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej, czyszczenie przyłączy i sieci kanalizacyjnych oraz wpustów deszczowych, edukacja ekologiczna, inwestycje w energetykę odnawialną.
Spółka planuje zrealizowanie w IV kwartale 2021 r. I etapu ścieżki edukacyjnej na terenie położonym vis a vis siedziby Spółki, na terenie skweru miejskiego. Teren należy do Miasta ... Spółka uzyskała pisemną zgodę Miasta … na budowę ścieżki edukacyjnej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right