Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 25 stycznia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.694.2021.1.KP

moment udokumentowania wyświadczonej usługi montażu i serwisu klimatyzacji i wentylacji fakturą/paragonem oraz możliwości zaewidencjonowania sprzedaży tych usług przy użyciu kasy rejestrującej w terminie późniejszym niż otrzymana należność

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest nieprawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

26 października 2021 r. wpłynął Państwa wniosek nadany za pośrednictwem (...) 21 października 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy momentu udokumentowania wyświadczonej usługi montażu i serwisu klimatyzacji i wentylacji fakturą/paragonem oraz możliwości zaewidencjonowania sprzedaży tych usług przy użyciu kasy rejestrującej w terminie późniejszym niż otrzymana należność.

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Spółka zamierza poszerzyć zakres swojej działalności o montaż i serwis klimatyzacji i wentylacji u klientów indywidualnych (nieprowadzących działalności gospodarczej) i firm.

Montaż ze względu na szeroki zakres czasowy i materiałowy będzie opierał się głównie na podstawie wcześniejszej oferty cenowej zaakceptowanej przez klienta ale też będą zdarzały się sytuacje, że wartość robót będzie ustalona dopiero po zakończonej pracy na podstawie rozliczenia zużytego materiału i czasu pracy. Płatność za usługę będzie pobierana od klienta gotówkowo, kartą bądź przelewem w siedzibie firmy.

Prace serwisowe z uwagi na mały zakres prac Spółka zamierza rozliczać u klienta na miejscu i zamierza upoważnić pracownika/serwisanta do pobierania gotówki od klienta (nie będzie miał przy sobie kasy fiskalnej). Serwisant z otrzymanej gotówki, materiału, czasu pracy rozliczał się będzie w firmie dopiero następnego dnia, na podstawie sporządzonego u klienta protokołu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00