Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10 grudnia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.815.2021.1.WL
zwolnienie świadczonych usług dla Szkół w zakresie organizacji zajęć z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 27 ustawy o podatku od towarów i usług
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 21 października 2021 r. (data wpływu 28 października 2021 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia świadczonych usług dla Szkół w zakresie organizacji zajęć z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 27 ustawy o podatku od towarów i usług – jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
28 października 2021 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia świadczonych usług dla Szkół w zakresie organizacji zajęć z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 27 ustawy o podatku od towarów i usług.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Centrum ..... „ ...” ... od … r. prowadzi działalność w zakresie edukacji w ramach kodu PKD 85.59.B. Aktualnie podmiot realizuje umowę na świadczenie usług w zakresie organizacji zajęć z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy ... w ramach projektu pn. „...”, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ... na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right