Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 5 listopada 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-3.4010.429.2021.2.IM
w zakresie ulgi badawczo-rozwojowej
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 27 sierpnia 2021 r. (data wpływu 30 sierpnia 2021 r.), uzupełnionym 28 października 2021 r. i 3 listopada 2021 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia, czy przedstawiona w opisie stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego niniejszego wniosku działalność Spółki w zakresie Innowacji Produktowych stanowi działalność badawczo - rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26 oraz art. 18d ust. 1 Ustawy CIT i czy tym samym Koszty Kwalifikowane ponoszone na tę działalność mogą być odliczone od podstawy opodatkowania w ramach tzw. ulgi na działalność badawczo-rozwojową na zasadach określonych w art. 18d Ustawy CIT – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 30 sierpnia 2021 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ulgi badawczo-rozwojowej.
Wniosek powyższy nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z 20 października 2021 r., Znak: 0111-KDIB1-3.4010.429.2021.1.IM, wezwano Wnioskodawcę do uzupełnienia braków, co też nastąpiło 28 października i 3 listopada 2021 r.
We wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca (dalej „Wnioskodawca” lub „Spółka”) podlega w Polsce opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych od całości swoich dochodów, bez względu na miejsce ich osiągania (jest rezydentem podatkowym w Polsce).
Spółka zajmuje się produkcją wyrobów spożywczych w postaci (…), (…), (…), (…) i innych tego rodzaju przekąsek. Działalność Spółki obejmuje cały proces związany z produkcją tych wyrobów, począwszy od stworzenia odpowiedniej receptury produktu, poprzez jego wyprodukowanie, opakowanie, dystrybucję, aż po sprzedaż. Produkty Spółki trafiają na rynek zarówno bezpośrednio pod marką Spółki, jak i pod markami jej kontrahentów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right