Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 15 czerwca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-2.4012.334.2021.1.JS

brak możliwości obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją projektu

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 10 maja 2021 r. (data wpływu 10 maja 2021 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku możliwości obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. „Utworzenie ekopracowni w Szkole Podstawowej ...” – jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

10 maja 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku możliwości obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. „Utworzenie ekopracowni w Szkole Podstawowej ...”.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Gmina ... chce złożyć do WFOŚiGW w ... wniosek o dofinansowanie projektu pn. „Utworzenie ekopracowni w Szkole Podstawowej ...”. Projekt ma na celu właściwe wyposażenie pracowni w odpowiednio dobrane pomoce edukacyjne ułatwiające przyswajanie nowo poznanego materiału. Podniesienie poziomu atrakcyjności lekcji zapewnią zarówno tradycyjne pomoce dydaktyczne (globusy, modele, mapy i plansze dydaktyczne), a przede wszystkim interaktywne nauczanie za pomocą funkcjonalnego monitora interaktywnego, wirtualnych okularów ..., lewitującego globusa, podświetlanego globusa, tellurium, multimedialnego laboratorium przyrodniczego ..., oprogramowanie multimedialne wraz z zestawem doświadczeń takich jak: (...). Możliwość pracy z interaktywnymi i nowoczesnymi urządzeniami oraz wchodzenie w interakcję sprawia, że lekcje będą dla ucznia bardzo ciekawe i zaangażują go w proces zdobywania wiedzy, a przez to na dłużej zapadną w jego pamięci. Innowacyjnym rozwiązaniem w pracowni geograficznej będzie aranżacja sufitu przy pomocy oświetlenia światłowodowego i ledowego, która będzie imitacją gwieździstego nieba. Na ścianie południowej zostanie zamontowana fototapeta przedstawiającą plan ... i okolic, która ułatwi i uatrakcyjni nauczanie treści regionalnych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00