Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14 czerwca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT2.4011.218.2021.2.HD
Obowiązki płatnika związane z przyznawaniem nagród w konkursie.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 26 lutego 2021 r. (data wpływu 5 marca 2021 r.), uzupełnionym w dniu 7 czerwca 2021 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z przyznawaniem nagród w konkursie – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 marca 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek, uzupełniony w dniu 7 czerwca 2021 r., o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z przyznawaniem nagród w konkursie.
We wniosku oraz jego uzupełnieniu przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca – spółka działa w branży marketingowej. Świadczy usługi Contact Center. Realizuje kampanie przychodzące oraz wychodzące dla klientów z branż m.in.: (…), prowadzi infolinie. Wnioskodawcy zlecane są głównie akcje promocyjne, informacyjne, ale i sprzedażowe. Wnioskodawca komunikuje również zleceniodawcę z potencjalnymi odbiorcami usług/towarów (generowanie leadów). Dodatkowo Wnioskodawca administruje konsumencką oraz biznesową bazą danych, a także realizuje kampanie SMS-owe, mailingowe.
Wnioskodawca planuje stworzyć internetową platformę konkursową do wykonywania określonych zadań przez użytkowników zarejestrowanych na platformie.
Zapisany użytkownik będzie mieć możliwość wykonania określonej czynności związanej z usługami świadczonymi przez Wnioskodawcę. W szczególności, jego zadaniem będzie np. wykonanie badania ilościowego cati (ankieta telefoniczna), papi (ankieta zbierana przez ankietera osobiście) lub cavi (ankieta internetowa), albo odbycie spotkania sprzedażowego z przedstawicielem klienta spółki – np. z branży (…).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right