Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 1 czerwca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.122.2021.2.MT

w zakresie ulgi badawczo-rozwojowej

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 28 stycznia 2021 r. (data wpływu 8 lutego 2021 r.) uzupełnione pismem z 29 kwietnia 2021 r. (data wpływu 5 maja 2021 r.), w odpowiedzi na wezwanie tut. Organu z 8 kwietnia 2021 r. Nr 0114-KDIP3-2.4011.161223.2021.1.MT (data nadania 9 kwietnia 2021 r., data doręczenia 22 kwietnia 2021 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie ulgi badawczo-rozwojowej – jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 8 lutego 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie ulgi badawczo-rozwojowej.

Z uwagi na braki formalne, pismem z 8 kwietnia 2021 r. (data nadania 9 kwietnia 2021 r., data doręczenia 22 kwietnia 2021 r.) Nr 0114-KDIP3-2.4011.122.2021.1.MT, tut. organ wezwał Wnioskodawcę do uzupełnienia braków formalnych.

Pismem z 29 kwietnia 2021 r. (data wpływu 5 maja 2021 r.) Wnioskodawca uzupełnił wniosek w terminie.

We wniosku przedstawiono następujące stany faktyczne oraz następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca jest podatnikiem podatku dochodowego od osób fizycznych, prowadzącym działalność gospodarczą na terytorium Polski, zajmującym się produkcją, projektowaniem, dystrybucją odzieży oraz biżuterii i dodatków dla kobiet i mężczyzn, a także realizacją i rozpowszechnianiem na zamówienie klientów treści audiowizualnych na potrzeby prowadzenia kampanii marketingowych (które stanowią Utwory o charakterze audiowizualnym w myśl ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych) , w tym wykorzystywanych w ramach własnych formatów reklamowych - kanałów na platformie … (dalej łącznie „Produkty” lub pojedynczo „Produkt”). Produkty Wnioskodawcy charakteryzują się wykorzystaniem i kreowaniem trendów w produkcji odzieży i dodatków, nowych rozwiązań w produkcji wideo opartych o trendy społeczne i socjologiczne oraz zastosowaniem nowatorskich kanałów marketingowych oraz sprzedażowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00