comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 23-11-2024
Porada
aktualna
na dzień 23-11-2024
Data publikacji: 2024-01-19
Czy trzeba wystawiać faktury pracownikom prowadzącym działalność nierejestrowaną
Czy trzeba wystawiać faktury pracownikom na działalności nierejestrowanej? W jaki sposób osoby prowadzące działalność nierejestrowaną (osoby prowadzące wspólnie jedną firmę) mogą się rozliczać między sobą?
W sytuacji dokonywania transakcji z takimi osobami podatnicy prowadzący działalność gospodarczą mają obowiązek wystawić fakturę jak dla każdego innego podatnika prowadzącego taką działalność. Zasada ta dotyczy również rozliczania się tych osób między sobą. Także one mają obowiązek wystawiania faktur, gdy drugą stroną transakcji jest osoba prowadząca działalność nierejestrowaną.
Pozostało 79% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka