Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 23-11-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 23-11-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2024-01-19

Czy trzeba wystawiać faktury pracownikom prowadzącym działalność nierejestrowaną

Czy trzeba wystawiać faktury pracownikom na działalności nierejestrowanej? W jaki sposób osoby prowadzące działalność nierejestrowaną (osoby prowadzące wspólnie jedną firmę) mogą się rozliczać między sobą?

W sytuacji dokonywania transakcji z takimi osobami podatnicy prowadzący działalność gospodarczą mają obowiązek wystawić fakturę jak dla każdego innego podatnika prowadzącego taką działalność. Zasada ta dotyczy również rozliczania się tych osób między sobą. Także one mają obowiązek wystawiania faktur, gdy drugą stroną transakcji jest osoba prowadząca działalność nierejestrowaną.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00