Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17 maja 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-2.4011.96.2021.2.MM
Ulga badawczo-rozwojowa.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 26 stycznia 2021 r. (data wpływu 29 stycznia 2021 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie ulgi badawczo-rozwojowej – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29 stycznia 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek – uzupełniony pismem z 29 kwietnia 2021 r. (data wpływu 5 maja 2021 r.) – o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie ulgi badawczo-rozwojowej.
We wniosku przedstawiono następujące stany faktyczne oraz następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca jest podatnikiem podatku dochodowego od osób fizycznych, prowadzącym działalność gospodarczą na terytorium Polski, zajmującym się produkcją, projektowaniem, dystrybucją odzieży oraz biżuterii i dodatków dla kobiet i mężczyzn, a także realizacją i rozpowszechnianiem na zamówienie klientów treści audiowizualnych na potrzeby prowadzenia kampanii marketingowych (które stanowią Utwory o charakterze audiowizualnym w myśl ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych), w tym wykorzystywanych w ramach własnych formatów reklamowych – kanałów na platformie (…) (dalej łącznie „Produkty” lub pojedynczo „Produkt”). Produkty Wnioskodawcy charakteryzują się wykorzystaniem i kreowaniem trendów w produkcji odzieży i dodatków, nowych rozwiązań w produkcji wideo opartych o trendy społeczne i socjologiczne oraz zastosowaniem nowatorskich kanałów marketingowych oraz sprzedażowych.
Wnioskodawca systematycznie prowadzi działania o charakterze badawczo-rozwojowym, mające na celu zapewnienie swoim klientom Produktów o wysokiej jakości, przy uwzględnieniu zmieniających się warunków rynkowych oraz preferencji odbiorców. Działania te polegają m.in. na wprowadzaniu innowacji produktowych oraz poszukiwaniu nowych, nieszablonowych form dystrybucji (działalność badawczo-rozwojowa).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right