Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 4 maja 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4-1.4012.173.2021.2.KW
W zakresie braku prawa do odzyskania podatku VAT naliczonego w związku z realizacją projektu.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 16 marca 2021 r. (data wpływu 22 marca 2021 r.), uzupełnionym pismem Strony z dnia 12 kwietnia 2021 r. (data wpływu 19 kwietnia 2021 r.) na wezwanie Organu z dnia 8 kwietnia 2021 r. znak sprawy 0114-KDIP4-1.4012.173.2021.1.KW (skutecznie doręczone w dniu 8 kwietnia 2021 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego w związku z realizacją projektu pn. „(…)” – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 marca 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego w związku z realizacją ww. projektu.
Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 12 kwietnia 2021 r. (data wpływu 19 kwietnia 2021 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 8 kwietnia 2021 r. (skutecznie doręczone 8 kwietnia 2021 r.).
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Gmina realizuje projekt pn. „(…)” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2014-2020, Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów.
Projekt współfinansowany jest ze środków UE. Głównym celem projektu jest zwiększenie kompetencji kluczowych w tym kreatywności i pracy zespołowej oraz kompetencji matematyczno-przyrodniczych u uczniów, zwiększenie kompetencji zawodowych u nauczycieli w zakresie stosowania metod oraz form organizacyjnych sprzyjających kształtowaniu i rozwijaniu u uczniów kompetencji kluczowych i cyfrowych oraz właściwych postaw, jak również doskonalenie kompetencji zawodowych nauczycieli przedmiotów przyrodniczych niezbędnych do prowadzenia procesu nauczania opartego na metodzie eksperymentu oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pomoce i sprzęt, wykorzystanie nowoczesnych metod nauczania, w tym metody eksperymentu i TIK.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right