Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 9 lutego 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-1.4012.576.2020.2.AR
Prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków poniesionych na realizację projektu pn. „(…)”.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 8 grudnia 2020 r. (data wpływu 8 grudnia 2020 r.), uzupełnionym pismem z dnia 26 stycznia 2021 r. (data wpływu 27 stycznia 2021 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków poniesionych na realizację projektu pn. „(…)” – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 8 grudnia 2020 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków poniesionych na realizację projektu pn. „(…)”. Wniosek uzupełniono w dniu 27 stycznia 2021 r. o podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem platformy ePUAP wniosek z dnia 8 grudnia 2020 r. oraz doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Gmina A (dalej: Gmina lub Wnioskodawca) jest podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: podatek lub VAT), zarejestrowanym jako podatnik czynny.
Gmina planuje realizację projektu pn. „(…)” (dalej: Projekt lub Zadanie). W związku z Projektem, Gmina ubiega się o dofinansowanie z krajowych środków publicznych i środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2014-2020, w zakresie poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.
W ramach realizacji Zadania Wnioskodawca planuje spójne działania marketingowe na rzecz regionu polegające na promowaniu obszaru z wykorzystaniem jego ekologicznych atutów. W tym celu zostanie opracowana wielozadaniowa kampania promocyjna mająca na celu stworzenie marki ekologicznej Gminy. Zostanie opracowana specjalna grafika oraz hasło, które wykorzystywane będą w promowaniu obszaru (np. na materiałach promocyjnych). Nowo powstały znak będzie umieszczany np. na koszach znajdujących się przy wejściu na szlaki, w miejscach noclegowych oraz w miejscach publicznych. Celem Projektu jest promowanie obszaru z wykorzystaniem jego ekologicznych atutów poprzez spójne działania marketingowe na rzecz regionu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right