Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12 stycznia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4-3.4012.707.2020.1.EK
Brak prawa do odliczenia podatku VAT- projekt.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 1 grudnia 2020 r. dnia (data wpływu 8 grudnia 2020 r.) uzupełnionym pismem z dnia 1 grudnia 2020 r. (data wpływu 21 grudnia 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pn.: („…”) – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 1 grudnia 2020 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pn.: („…”). Wniosek uzupełniono pismem z dnia 1 grudnia 2020 r. (data wpływu 21 grudnia 2020 r.).
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny sprecyzowany ostatecznie w uzupełnieniu wniosku:
Stowarzyszenie (Wnioskodawca) realizuje umowę o dofinansowanie projektu pn.: („…”) - Umowa z dnia (…) zawarta z Urzędem Marszałkowskim w kwocie 53.000 zł i 100% zwrot kosztów kwalifikowanych operacji. Planowana do realizacji operacja realizowana będzie zgodnie z typem promowanie obszaru objętego LSR, w tym produktów lub usług lokalnych, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 8 w związku z § 12 rozporządzenia MRiRW z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. z 2017 r. poz. 772 z późn. zm.). Operacja nie służy indywidualnej promocji produktów lub usług lokalnych. Podczas wydarzeń realizowanych w sali szkoły podstawowej nie będą promowane produkty konkretnych producentów, czy konkretne marki produktów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right